تزریق فیلر زیر چشم برای رفع گودی و سیاهی،هزینه فیلر زیر چشم
نوشته شده توسط : ادمین

تزریق فیلر زیر چشم برای رفع گودی و سیاهی،هزینه فیلر زیر چشم

چشم یکی از عضو های صورت است که تاثیر بسیار زیادی در میزان زیبایی آن دارد. تقریبا اغلب افراد زیبارو دارای چشم های درشت و شادابی هستند. اما می توان گفت مهمترین عاملی که باعث می شود. چشم ها هر چند هم درشت زیبا دیده نشوند. گودی بیش از حد زیر آنها می باشد.

همین امر موجب شده است افرادی که زیر چشمان آنها گود می باشد. به دنبال این باشند که این مشکل را برطرف کنند. امروزه برای برطرف کردن چنین مشکلی پیشنهاد بسیاری از پزشکان زیبایی تزریق فیلر زیر چشم می باشد.

چون فیلر دارای بافت نرمی است و می تواند تا حد زیادی گودی زیر چشم را پر و پوست آن را روشن کند. هنگامی که ناحیه فرو رفته زیر چشم پر می شود فرد می تواند ظاهری شاداب تر و جوان تری داشته باشد. فیلر زیر چشم انواع مختلفی دارند اما انتخاب نوع آنها بستگی به تشخیص پزشک معالج شما دارد.

برند های فیلر زیر چشم

برند های فیلر زیر چشم

یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود چشم های افراد خسته به نظر برسند و زیر آنها گود شود کم خوابی می باشد. اما اگر شما استراحت کافی دارید ولی باز هم زیر چشمتان گود است بهتر است از تزریق ژل زیر چشم استفاده کنید.

چون این کار باعث می شود تحت هیچ شرایطی زیر چشم شما گود نشود. ما در اینجا بعضی از برند های بسیار خوب ژل زیر چشم را به شما معرفی کرده ایم. زیرا برند فیلر زیر چشم در میزان کیفیت و طریقه تزریق آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

فیلر بلوترو

این نوع از فیلر نه تنها در زیر چشم استفاده می شود بلکه می توان از آن برای اصلاح همه قسمت های صورت نیز استفاده کرد. فیلتر بلوترو یک فیلر بسیار سبک می باشد. که توانایی بالایی در صاف کردن چین و چروک دارد.

این نوع از فیلر برای زیر چشم طراحی شده است و می تواند این قسمت ها را به صورت کاملا یکنواخت پر کند. بعضی از فیلر ها بعد از تزریق توده های ناخوشایندی را در سطح پوست قسمتی که تزریق در آن انجام شده است ایجاد می کنند ولی این نوع از فیلر به هیچ وجه اینگونه نمی باشد.

فیلر پرفکتا

می توان گفت فیلر پرفکتا در بین پزشکان زیبایی جایگاه بسیار خوبی دارد. چون این نوع از فیلر توسط یک شرکت فرانسوی بسیار معروف طراحی شده است و پایه اصلی آن هیالورونیک اسید است. این فیلر علیرغم اینکه دارای مزایای بسیار زیادی است اما دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد و باعث نمی شود هزینه تزریق افزایش پیدا کند.

فیلر تئوسیال

همه افراد هنگامی که می خواهند به زیر چشم خود فیلر تزریق کنند به دنبال این هستند. که فیلری را انتخاب کنند که کمترین ضرر را برای آنان داشته باشد. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید بهتر است بدانید فیلر تئوسیال یکی از ایمن ترین نوع های فیلری می باشد که برای زیر چشم مناسب می باشند.

این نوع از فیلر توسط برترین متخصصان سوئیسی تولید می شود برای طراحی این محصول از فناوری برند OMPS استفاده می کنند. ماندگاری این مدل از فیلر۱۲تا ۱۸ماه می باشد و در زیر پوست به هیچ وجه دیده نمی شوند.

فیلر استایلاژ

استایلاژ یکی از برند های فیلر زیر چشم می باشد که در بین متخصصان زیبایی شهرت بسیار زیادی دارد. فیلر های استایلاژ دارای جنسی پلاستیکی هستند و مقاومت بسیار زیادی دارند . این مدل از فیلر در زیر پوست ماندگاری بسیار بالایی دارد و حتی می تواند تا یک سال و نیم نیز بدون هیچ مشکلی باقی بماند. همچنین بهتر است بدانید یکی از مزایای بسیار خوب این محصول این است که عوارض جانبی خاصی ندارد.

مراحل انجام تزریق ژل زیر چشم

چشم دارای ساختاری بسیار حساسی می باشد. به همین خاطر هر گاه افراد بخواهند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند. باید تمام تلاش خود را به کار ببرند تا این کار را به نحو احسنت انجام دهند . به طور کلی مراحل انجام چنین کاری بستگی به نوع فیلر تزریقی شما دارد. چون هر نوع از فیلر دارای مراحل خاص خود است.

اما بهتر است بدانید همیشه قبل از انجام تزریق ژل زیر چشم شما باید حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید. و در مورد بهترین راه حل مناسب برای شما با او مشورت کنید. چون پزشکان در این زمینه تخصص دارند و سال ها در این مورد درس خوانده اند همیشه می توانند بهترین روش ها را انتخاب کنند. اما در مجموع معمولا تزریق ژل زیر چشم ۱۵ تا۲۰ دقیقه طول می کشد. ما در این جا بعضی از مراحل انجام این کار را که برای انواع مختلفی از فیلر ها مشترک می باشند را بیان کرده ایم.

  • ● اولین کاری که پزشکان هنگام تزریق چنین مواردی انجام می دهند. این است که تمام نقاط مناسب برای تزریق را شناسایی و سپس آنها را علامت گذاری می کنند.
  • ● بعد از علامت گذاری باید نقاط مشخص شده به خوبی استریل شوند. چون اگر کوچکترین آلودگی و یا میکروبی در این مناطق وجود داشته باشد. و از طریق تزریق به بدن وارد شود می تواند باعث عفونت شود و حتی به چشم نیز آسیب وارد کند. بنابراین استریل چنین مناطقی کار بسیار مهمی است و باید با دقت بسیار صورت بگیرد.
  • ● معمولا تزریق فیلر زیر چشم درد زیادی ندارد. اما نمی توان گفت که چنین کاری کاملا بدون درد می باشد. به همین خاطر پزشکان از کرم های بی حس کننده برای انجام چنین کاری استفاده می کنند. چون اطراف چشم منطقه ای کاملا حساس است بنابراین تزریق آمپول بی حس کننده به چنین قسمتی کار عاقلانه ای نمی باشد. و بهترین انتخاب برای بی حسی این مناطق استفاده از کرم های بی حسی می باشد. معمولا پزشکان بعد از مالیدن چنین کرم هایی صبر می کنند. تا ناحیه مورد نظر کاملا بی حس شود.
  • ● همه پزشکان زیبایی برای تزریق چنین مواردی از سوزن های بسیار کوچک استفاده می کنند. به همین خاطر بعد از اتمام مراحل بالا پزشک به واسطه یک آمپول مناسب اقدام به تزریق فیلر به زیر چشم می کند.
  • ● برای زیر هر چشمی نیاز نیست تزریقات زیادی انجام شود. به همین خاطر معمولا پزشکان تنها از یک الی دو تزریق استفاده میکنند.
  • ● بعد از تزریق پزشک باید به خوبی فیلر را در جای خود صاف کند. تا صورت به ظاهری زیبا برسد. این مرحله کاملا حساس است و باید به خوبی انجام شود. به همین خاطر هنگام انتخاب پزشک باید دقت زیادی به کار ببرید.

هزینه فیلر زیر چشم

هزینه فیلر زیر چشم

هزینه ژل زیر چشم به هیچ وجه زیاد نمی باشد. و افراد زیادی می توانند آن را انجام دهند. اما قیمت این کار برای همه افراد یکسان نیست چون عوامل زیادی مانند: مقدار ژل ترزیقی، فردی که این کار را انجام می دهد و محل کلینیک انتخابی بر آن تاثیر می گذارند. بنابراین اگر هنگام تزریق با قیمت های متفاوتی روبه رو شدید تعجب نکنید.

مزایای تزریق فیلر زیر چشم

ژل زیر چشم چون مزایای بسیار زیادی دارد. امروزه توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. اگر شما نیز قصد دارید چنین تزریقی را انجام دهید ولی با مزایای آن آشنایی ندارید بهتر است ادامه این مطلب را مطالعه کنید. چون ما در اینجا بعضی از مهم ترین مزایای آن را بیان کرده ایم.

رفع گودی زیر چشم

همیشه یکی از عواملی که بسیاری از افراد به خصوص بانوان را ناراحت می کند گودی و تیرگی پوست زیر چشم می باشد. چون این مشکل می تواند تاحد زیادی زیبایی افراد را تحت شعاع قرار دهد. بعضی از افراد حتی در سنین جوانی و بدون هیچ گونه مریضی به صورت مدام زیر چشم آنها تیره و گود می باشد. طبق تحقیقات مشخص شده است چنین چیزی علل ژنتیکی دارد و تنها با تزریق ژل زیر چشم از بین می رود.

رفع پف زیر چشم

پف زیر چشم باعث می شود صورت افراد همیشه خسته دیده شود. همچنین پف زیر چشم سبب می شود چشم ها کوچکتر از اندازه واقعی آنها دیده شوند و شادابی نداشته باشند. به طور کلی این موضوع می تواند زیبایی چشم ها را از بین ببرد.

به همین خاطر اگر افراد به زیبایی خود اهمیت می دهند باید چنین مشکلی را حتما برطرف کنند . یکی از راه هایی که کمک می کند پف زیر چشم به طور کامل از بین برود تزریق ژل زیر چشم می باشد.

صاف کردن اطراف چشم

صاف کردن اطراف چشم

افراد هنگامی که به سن میانسالی می رسند به خاطر نازک شدن پوست زیر چشم انها و اطرافش چین چروک هایی در این ناحیه مشاهده می کنند. که همین امر باعث می شود سن افراد خیلی بیشتر از اندازه واقعی آنها دیده شود . اما می توان با آبرسانی به پوست به کلاژن سازی کمک کرد. زمانی که کلاژن سازی پوست زیاد شود چین و چروک ها از بین می روند و خود به خود پوست جوان تر می شود. تزریق فیلر زیر چشم نیز می تواند عملکردی مشابه با این امر داشته باشد و به صورت چشم گیری چین و چروک ها را از بین ببرد.

نمایان شدن نتایج آن در کمترین زمان ممکن

بسیاری از روش های درمانی برای این که نتیجه آنها دیده شود نیاز به زملن زیادی دارند. اما تزریق فیلر زیر چشم اینگونه نمی باشد. چون نتایج آن در زمان کمی ظاهر می شوند.

ایمن بودن

گاهی اوقات بعضی از روش های درمانی می توانند آسیب های زیادی به چشم وارد کنند. اما تزریق ژل زیر چشم به هیچ وجه به اعصاب زیر چشم آسیبی وارد نمی کند و همین امر موجب شده است چنین روشی جز ایمن ترین روش ها قرار بگیرد.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

مراقبت های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

اگر می خواهید بعد از تزریق ژل زیر چشم نتایج خوبی به دست آورید بهتر است مراقبت های بعد از تزریق را جدی بگیرید و به آنها عمل کنید. برای آشنایی شما ما بعضی از این مراقبت ها را در اینجا برایتان بیان کرده ایم.

  • ● بعد از این که کار تزریق شما پایان یافت باید به خوبی ناحیه تزریق را ماساژ دهید. معمولا بعد از تزریق درد زیادی ندارید و می تونید این کار را به خوبی انجام دهید. اما بهتر است بدانید ماساژ نباید به هیچ وجه محکم باشد و فشار زیادی به این نواحی وارد کند.
  • ● هنگامی که تزریق فیلر زیر چشم انجام می دهید بعد از آن حتما شاهد تورم این ناحیه خواهید بود. معمولا تورم این ناحیه اگر بیش از حد باشد باعث می شود بینایی شما با مشکل مواجه شود. به همین خاطر شما برای جلوگیری از افزایش تورم هرده دقیقه یک بار باید از کمپرس سرد استفاده کنید. چون این کار باعث می شود تاحد زیادی میزان تورم کاهش یابد.
  • ● ورزش های سنگین باعث می شوند بدن شما تعریق زیادی داشته باشد و آسیب به فیلر تزریق شده وارد شود. به همین خاطر همیشه پزشکان توصیه می کنند حداقل تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق فیلر زیرچشم به هیچ وجه اقدام به انجام ورزش های سنگین نکنید.
  • ● هنگامی که ترزیق را انجام می دهید اگر بالافاصله بعد از آن بخوابید و یا دراز بکشید حتما تورم زیر چشم شما بسیار بیشتر می شود. به همین خاطر بهتر است حداقل تا چند ساعت بعد از تزریق به هیچ وجه دراز نکشید و اقدام به خوابیدن نکنید.

کدام افراد می توانند فیلر زیر چشم تزریق کنند؟

همه افراد چه آقایان و چه خانم ها میتوانند اقدام به تزریق فیلر بکنند. اما چون معمولا گودی و تیرگی زیر چشم از بیست تا سی سالگی ایجاد می شود بهتر است افراد قبل از سی سالگی اقدام به تزریق بکنند.

بعد از سی سالگی افراد شاهد بروز یک سری از چین چروک ها در اطراف چشم خود خواهند بود و اگر قصد داشته باشند به واسطه تزریق فیلر آنها را از بین ببرند باید قبل از انجام این کار حتما آزمایشات لازم را انجام دهند که مشخص شود آیا پوست این افراد توانایی تزیق را دارد یا نه.

آیا فیلر زیر چشم تاثیری از بین بردن تیرگی زیر چشم دارد؟

بسیاری از افراد تصور می کنند. که تزیق فیلر تنها می تواند چین و چروک ها را از بین ببرد و گودی آن را پر کند. اما بهتر است بدانید ترزیق ژل زیر چشم باعث می شود تا حد زیادی پوست ناحیه ای که به آن فیلر تزریق شده است روشن شود.

همین امر موجب می شود افرادی که تزیق فیلر انجام می دهند. به طور کلی تیرگی زیر چشم آنها از بین برود. بنابراین در جواب این سوال می توان گفت بله چنین تزریقی باعث از بین رفتن تیرگی و سیاهی دور چشم میشود.

فیلر زیر چشم چقدر ماندگاری دارد؟

تزریق فیلر زیر چشم تقریبا یکی از ماندگار ترین روش های درمانی می باشد که اثر آن برای مدت زمان طولانی ماندگار خواهد ماند. اما در جواب این سوال که ژل زیر چشم چقدر ماندگاری دارد؟ بهتر است بدانید ماندگاری این فیلر ها بستگی به بدن افراد، کیفیت مراقبت های بعد از تزریق و نوع فیلر تزریقی دارد. اما با طور کلی ماندگاری آن از ۶ تا ۱۸ ماه می باشد.

 

قیمت فیلر زیر چشم





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: